LARE Collection - značková pánská konfekce a pánské košile

OBCHODNÍ PODMÍNKY:

1. Obchodní řád

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Vymezení pojmů

· Spotřebitelská smlouva - kupní smlouva, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající.
· Dodavatel/prodávající - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
· Spotřebitel (kupující) - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

Uzavření kupní smlouvy
Objednávka odeslaná kupujícím je návrhem kupní smlouvy. Závazným potvrzením objednávky prodávajícím vzniká kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím (spotřebitelem).

Storno objednávky ze strany kupujícího (před expedicí zboží)
Kupující může objednávku stornovat kdykoliv, pokud nebyla ještě expedována (předána k přepravě). Storno objednávky může prodávající provést e-mailem nebo telefonicky.

Převzetí zboží
1. Při převzetí zásilky dodané přepravcem - Česká pošta je povinností kupujícího zkontrolovat vnější stav zásilky. V případě podezření na poškození zásilky je třeba reklamovat přepravu zásilky u přepravce.
2. Odpovědnost za kompletnost nepoškozené dodávky nese dodavatel.
3. Spolu se zbožím obdrží kupující také prodejní doklad, který platí zároveň jako doklad o záruce.

Vrácení zboží
1. Odstoupit od kupní smlouvy (bez uvedení důvodu a bez sankce) lze do 14 dnů od převzetí předmětu objednávky v rámci kupní smlouvy uzavřené na dálku (pomocí internetu). V této lhůtě musí být prodávajícímu doručeno písemné odstoupení od smlouvy vlastnoručně podepsané kupujícím spolu se zbožím.
Vrácené zboží musí být nepoškozené, neužívané, neotevřené, v původním celistvém obalu včetně všech visaček.
2. Zásilka musí být zaslána kupujícím na jeho vlastní náklady jako doporučený balík na adresu dodavatele. Zásilky odeslané na dobírku nemohou být přijaty.
3. Po doručení zásilky a kontrole zboží bude obratem vrácena cena za zboží (ne za expedici) složenkou nebo bankovním převodem (pokud je uvedeno bankovní spojení). Doručení platby může zákazník očekávat do 14 dnů od přijetí zásilky.
4. V případě nesplnění některé z podmínek nelze akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude zasláno zpět na náklady příjemce.

Doprava a platba za zboží
Platba za zboží probíhá při převzetí zásilky (dobírka) nebo bankovním převodem (platba předem). Zásilky jsou přepravovány Českou poštou. Cena za expedici je účtována podle celkové hodnoty objednávky a zvoleného typu zásilky takto:

Při platbě na dobírku:
Balík do ruky při ceně objednávky do 1499,- Kč ... 140,-Kč
Balík do ruky při ceně objednávky od 1500,- Kč do 2499,- Kč ... 100,-Kč
Balík do ruky při ceně objednávky od 2500,- Kč do 3499,- Kč... 60,-Kč
Balík do ruky při ceně objednávky nad 3500,- Kč... zdarma

Při platbě předem na účet 27-2482770217/0100:
Balík do ruky při ceně objednávky do 1499,-Kč ... 100,- Kč
Balík do ruky při ceně objednávky od 1500,- Kč do 2499,-Kč ... 70,- Kč
Balík do ruky při ceně objednávky od 2500,-Kč do 3499,- Kč... 30,- Kč
Balík do ruky při ceně objednávky nad 3500,- Kč... zdarma

Balík do ruky má garantované doručení následující pracovní den po dni podání. Po odeslání obdržíte zprávu o expedici balíku. Zásilku je možné sledovat na internetových stránkách České pošty. Při platbě bankovním převodem doporučujeme vyčkat na ověření dostupnosti a rezervaci zboží, a až poté provést platbu.
Výše uvedený expediční poplatek je určen pouze pro území České republiky. Expediční poplatek do zahraničí Vám bude sdělen individuálně (s přihlédnutím k sazebníku České pošty).

2. Reklamační řád

Podmínky reklamace
1. Na veškeré nabízené zboží je poskytována záruka v zákonné lhůtě. Záruční doba je 24 měsíců a začíná běžet ode dne převzetí zboží.
2. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat. Vadou se rozumí změna zboží, jejíž příčinou je použití nekvalitního materiálu, nedodržení nebo nevhodná technologie šití.
3. Za vadu nelze považovat změnu zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoli poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
4. Bude-li reklamace vyhodnocena jako neoprávněná, zboží bude vráceno zpět na adresu. Náklady na expedici spojené s neoprávněnou reklamací hradí zákazník.
5. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Prodejce je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhl. 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).
6. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30.dnů ode dne uplatnění. Prodejce může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.

Uplatnění reklamace
1. Zákazník uplatňuje reklamaci poštou, zasláním reklamovaného zboží na adresu prodejce, a to včetně kopie dokladu o zaplacení, uvedení důvodů reklamace a případného návrhu na způsob vyřízení, tj. zda-li si v případě uznání reklamace přeje zaslat zboží nové či vrátit peníze..
2. Prodejce je po přijetí zásilky s reklamovaným zbožím povinen potvrdit zákazníkovi přijetí zboží do reklamačního řízení a informovat ho o dalším postupu reklamačního řízení.
3. V případě výskytu odstranitelné vady, tj.vady, kterou lze odstranit, aniž by utrpěl vzhled, funkce a kvalita zboží, má zákazník právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna.
4. Jde-li o vadu neodstranitelnou, tj. kterou nelze odstranit nebo její odstranění není účelné, má zákazník právo vyžadovat výměnu zboží za bezvadné nebo odstoupit od kupní smlouvy.

3. Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Veškeré údaje získané od zákazníků jsou využívány výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytuje je třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží. Tyto osobní údaje je možno na písemnou žádost zákazníka vymazat z databáze. Správce osobních údajů poté nesmí dále uvedené údaje zpracovávat.